Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"2018-08-06 16:40:0129 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. |
|
Skuteczna obsługa trudnego Klienta2017-09-27 13:16:59Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. |
|
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal2017-01-02 13:49:46Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych! |
|
Obsługa trudnego klienta - szkolenie dofinansowane2014-08-20 14:18:54Są jeszcze wolne miejsca na szkolenie "Obsługa trudnego Klienta" realizowane w ramach projektu "Dofinansowane Szkolenia Otwarte". |
|
Brakuje osób do pracy w e-handlu2013-07-18 12:45:04Kto obsługuje sklepy internetowe? Gdzie można ukończyć takie szkolenia? Dlaczego nie każdy nadaje się do pracy w e-handlu? Oto często zadawane pytania przez użytkowników serwisu www.szkolenia24h.pl. |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Co to jest łańcuch dostaw? Elementy i budowa supply chain. Przykłady łańcucha dostaw w firmie2023-07-13 15:35:09Współczesne środowisko biznesowe stawia przed firmami coraz większe wyzwania związane z efektywnym zarządzaniem łańcuchem dostaw. W dynamicznym i globalnym rynku, gdzie oczekiwania klientów rosną, a konkurencja jest coraz bardziej zacięta, skuteczne planowanie, koordynacja i kontrola przepływu... |
|
Kino: cyfryzacja sprzedaży dla małych i dużych2023-04-17 12:02:49Wszyscy kochamy kino! Nie bez powodu gdy tylko mamy okazję wybieramy je jako formę aktywności dla siebie, swojej rodziny czy znajomych – to właśnie tam możemy na moment się odprężyć, „zanurzyć” w ulubiony film, poznać nowych bohaterów, przeżyć wspaniałe przygody! |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń obsługa klienta przez telefon
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.